dinsdag 26 maart 2013

A brand new day ..

Mijn 1e officiële blog, I like it! 

Altijd weer de twijfels, wel doen? Niet doen? Als het in je hoofd blijft zitten dan kan het maar 1 ding betekenen: DOEN! 

Het bloggen is voor mij een uitlaatklep, het is een weerspiegeling van mijn gedachten, inspiratie, twijfels, ambities en prestaties. Het leven van een meisje van 26 in een bruisende stad Amsterdam is niet altijd wat het lijkt. Ik ben een realist en een optimist, soms een tikkeltje cynisch maar met de beste bedoelingen! 

Volg mij en mijn wereldje via: Lara's Lifestyle
Waarom "Lara's Lifestyle"? .. omdat ik niet alleen wil bloggen over een bepaald onderwerp zoals fashion, beauty, food, health maar over alles wat ik meemaak, ervaar, voel, proef, zie en beleef! 




Volg mij ook via:
Facebook: Lara's Lifestyle - Starting today!
Instagram:  http://instagram.com/laraslifestyle


Liefs,
Lara



Geen opmerkingen: