woensdag 3 april 2013

Lievelingetjes ..

I
This stuff

Of het nou om de kleuterjuf van vroeger gaat, die ene docent wiskunde of Frans, je baas of juist bazin?
Like it or not; iedereen had er minimaal 1.. een lievelingetje!
Nu was ik nooit echt bepaald het lievelingetje, geeft niet.. ik ben er inmiddels overheen..maar, nu heb ik zelf wél een paar lievelingetjes! 

Ik noem ze: "mijn wekelijkse favo's" want een lievelingetje blijf je natuurlijk niet voor altijd!


♥ De bloemen van McBloom geven je huis het ultieme voorjaarsgevoel, mét of zonder zonnetje buiten!
Beethovenstraat, Amsterdam 

♥ Prachtige voorjaarskleurtjes bij TechnoMarine, dit is een Cruise Original Star met een bruine band!
Mix & Match! Online te bestellen :) 

♥ Het mag weer! De zonnebril van Chanel, shopper van LV, de heerlijke grote mokken van Starbucks,
de vrolijke servetjes van Emma Bridgewater maken het af!
 
♥ Gelukspoppetjes uit China =) (moet je krijgen!)



♥ Clarks Desert Boot, mijn moeder: "Laar, dit zijn mannen schoenen!" (niet waar!) I love them!

Ontbijt / Lunch Tips: 

* Aarbeien
* Kiwi
* Banaan
* Witte amandelen
* Chiazaad
* Cacao nibs
* Kaneel
* Goji bessen

♥ Voor de tijd van het jaar: Verse Mango! 





Liefs,
Lara



Geen opmerkingen: